Home / Brendiranje izloga / Brendiranje izloga – primena
brendiranje izloga Sinag print
brendiranje izloga Sinag print

Brendiranje izloga – primena

Brendiranje izloga – primena: prozorske grafike imaju široku primenu – od malog formata za dekoraciju izloga do brendiranja čitavih staklenih fasada. Primenom novih tehnologija, bilo koje staklo se može pretvoriti u reklamu, bez ometanja pogleda sa unutrašnje strane.

U savremenim tržišnim uslovima kupac je u centru tržišnih zbivanja. Brendiranjem firme potencijalni kupci se obaveštavaju da firma postoji i čime se bavi. Poenta dobrog brendiranja je da se na potencijalnog potrošača (kupca) utiče da odluku o kupovini proizvoda ili usluge donese pre nego što se susretne sa njima.

Brendiranje izloga - digitalna štampa velikih formata - Sinag print
Brendiranje izloga primena – digitalna štampa velikih formata – Sinag print

 

Brendiranje izloga lokala sastoji se od pravljenja idejnog rešenja (reklamne poruke), projektovanja grafičkog rešenja i štampe reklamnih PVC folija koje se zatim montiraju na eksterijer i enterijer Vašeg lokala. Re-brendiranje predstavlja uklanjanje starih reklamnih folija i dizajn i štampu novih sa ciljem osvežavanja vizuelnog identiteta lokala. Kvalitetno uradjeno brendiranje čini Vaš lokal prepoznatljivim i lakšim za lociranje.

U zavisnosti od Vaših zahteva i materijala na koje se lepe koriste se:

  • PVC (neprovidne i providne) folije, samolpljive, mat ili sjajne – za oblepljivanje reklamnih tabli, izloga, panoa, zidova, metalnih površina… Lepljenje ove folije čini izlog potpuno ili delimično neprovidnim.
  • PVC cerada, sa nitnama za privezivanje – za reklamne poruke na mestima gde je zgodno da se zategne cirada, uglavnom za spoljnu namenu jer je otporna na vremenske prilike.
  • One-Way Vision ili perforirana (rupičasta folija) – za brendiranje izloga odnosno staklenih površina (izloga, prozora, staklenih vrata ili zadnjih stakala na automobilima). Zbog sitnih rupica koje poseduje, iznutra se vidi napolje dok kada se gleda od spolja vidi se samo odštampana reklama.
  • Mesh ili perforirana (rupičasta) cerada – za brendiranje velikih fasadnih displeja izloženih udarima vetra i promaje, često na fasadama zgrada i većih objekata. Zbog rupičaste strukture propusna moć vazduha je velika, ne zatvara pogled kroz prozore objekta i ne blokira dnevnu svetlost.

Pročitajte još o brendiranju izloga OVDE

Brendiranje izloga – digitalna štampa velikih formata – Sinag print

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

ten + 1 =