Home / Novosti / Počinje jubilarna, 20. SEMPL konferencija sa svetski poznatim govornicima

Počinje jubilarna, 20. SEMPL konferencija sa svetski poznatim govornicima

Počinje jubilarna, 20. SEMPL konferencija sa svetski poznatim govornicima

Izvor: Blic

Ideja o konferenciji SEMPL rodila se pre dvadeset godina, kao potreba za obrazovanjem medijskih planera. SEMPL za dvadeset godina nije samo prerastao iz usko specijalizovanog seminara u događaj, koji sa svetski poznatim govornicima uvodi najnovije medijsko-komunikacione trendove, već se transformisao u jednu od najvažnijih konferencija u regionu. Za privlačan jubilarni izgled događaja i ove godine su se pobrinuli u agenciji Futura DDB.

SEMPL, najveća regionalna konferencija iz oblasti trendova u marketingu, medijima i komunikacijama, ove godine obeležava dvadeset godina i 29. i 30. novembra u GH Bernardin u Portorožu ponovo će privući više od 1.200 stručnjaka medijsko-komunikacione struke.

Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorka Media Poola, najavljuje da će i 20. godišnjicu konferencije obeležiti pažljivo odabrani govornici: „Program je onaj deo SEMPL-a, kojim svake godine ugađamo našim učesnicima i zahvaljujući kome smo zaslužili ugled jednog od najkvalitetnijih događaja u ovom delu Evrope. Naravno, želimo da 20. rođendan proslavimo ne samo simbolično, već i sa dodatnim sadržajima.“

Peter Hinssen na SEMPL-u 2018.

Dodatne sadržaje u programu, koje obećava gospođa Prevolšek, organizatori najavljuju već sa prvim potvrđenim govornikom. Radi se o harizmatičnom vizionaru, kog još nismo imali priliku da čujemo u regionu. Belgijanac Peter Hinsen (Peter Hinssen) redovno se pojavljuje kao gost na najvećim konferencijama i forumima tehnoloških velikana, kao što su Google, Microsoft i Apple, a njegova poslednja knjiga Dan posle sutra (The Day After Tomorrow) našla se na listama najboljih knjiga u oblasti biznisa protekle godine.

Hinsen, koji važi za izuzetnog poznavaoca tehnoloških trendova i uticaja na budućnost organizacija i poslovne modele, na SEMPL-u će govoriti o tome kako se snaći u svetu brzih promena. Savetovaće kako promeniti postojeće poslovne strukture i razmišljanja za postizanje uspeha i rast u ekosistemima, koji se tek rađaju.

Sirene kao ilustracija usklađenosti između forme i sadržaja

Simbol 20. SEMPL-a je sirena; popkulturna interpretacija mitoloških bića koje su brodove mornara pesmom privlačile na hridi. Tokom dvadeset godina postojanja SEMPL, koji osim forme u fokus sve vreme stavlja pre svega sadržaj, morao je da ispliva na površinu u moru brojnih priznatih marketinških događaja.

„Za dobro sveobuhvatno iskustvo forma i sadržaj moraju ići ruku pod ruku. Privlačna forma nas doduše može brzo zavesti, ali ako u sebi ne krije pravi sadržaj, dobar prvi utisak može lako da se izgubi,“ komentarisali su idejni koncept vizuelnog identiteta konferencije u oglašivačkoj agenciji Futura DDB. Kako dodaju, za razliku od mita, na obali SEMPL-a nećete naleteti na hridi.

U okviru konferencije SEMPL i ove godine će nagradama Sempler biti ovenčana najveća medijska dostignuća u regionu. Osim toga biće imenovan već četvrti medijski menadžer godine, koji će se u elitnom klubu nosioca tog priznanja pridružiti Pavlu Vrabecu, Marku Kolblu i Petru Franklu.

Predsednica ovogodišnjeg žirija za nagrade Sempler je Zdenka Milanović

FOTO: PROMO

Devetočlani međunarodni žiri za semplere, nagrade za najbolja medijska dostignuća u regionu, vodiće Zdenka Milanović, rukovodilac marketinga za Srbiju i Crnu Goru u preduzeću Coca-Cola Hellenic.

Prijave za takmičenje su već otvorene, a rok za prijavu radova je 10. novembar 2018. Pobednici će biti otkriveni na konferenciji SEMPL, koja će se održati 29. i 30. novembra 2018. u Portorožu.

Nagrade Sempler biće dodeljene već šesnaesti put

Takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije u regionu Adriatik već šesnaestu godinu se održava u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL. Radovi mogu biti prijavljeni u čak trinaest različitih kategorija, a od svih najboljih žiri će izabrati i dobitnika najviše nagrade. Velikim semplerom će biti nagrađena najbolja medijska strategija 2018. godine. Biće dodeljene i posebne nagrade TOP Sempl za medijskog menadžera godine, kog organizator bira pomoću uglednih poslovnih ljudi, i medijsku zvezdu budućnosti.

U žiriju priznati medijski stručnjaci iz čak pet zemalja

Prijavljene radove će ocenjivati devetočlani međunarodni žiri sastavljen od uglednih marketinško-komunikacionih stručnjaka, predstavnika naručilaca i agencija. Predsednica žirija će biti Zdenka Milanović, rukovodilac marketinga za Srbiju i Crnu Goru u preduzeću Coca-Cola Hellenic, a u ocenjivanju radova će joj se pridružiti i Lejla Beba, direktorka marketinga i komunikacija u ASA Banci iz Bosne i Hercegovine, Vasilije Ćorluka, kreativni direktor u agenciji Publicis One Adriatic iz Makedonije, Sanja Đekić, direktorka digitalnog sektora hrvatske medijske agencije Mediacom CE, Nataša Filipović, direktorka agencije Ovation BBDO Beograd iz Srbije, Miranda Mladin, izvršna direktorka za centralni marketing i inovacije u Atlantic Grupi iz Hrvatske, Boris Rogan, izvršni direktor hrvatske agencije Luna\TBWA Zagreb, Matevž Šmalc, direktor upravljanja robnom markom i iskustvom u društvu A1 Slovenija, i Alina Žugelj Pikalo, medijska direktorka u medijskoj agenciji Pristop Media i direktorka  medijske agencije Mediaplus Adria iz Slovenije.

Zdenka Milanović, ovogodišnja predsednica žirija za Sempler nagrade, kaže da se najuspešnije medijske strategije izdvajaju po svojoj autentičnosti i uvezanosti sa strategijom brenda, bez obzira na raspoloživi budžet. Ona je istakla da ovaj način razmšljanja podstiče inovativni izbor medija i sadržaja među prijavljenim radovima, i da je upravo to ono za čime žiri traga. „Velike i brze promene u industriji kontinuirano provociraju diskusiju koliko smo spremni za to, koliko smo inovativni i da li se nove ideje prepoznaju i nagradjuju. Sempl svoju snagu bazira upravo na spremnosti da otvori teme budućnosti industrije sa svim izazovima koje oni donose. Ista vizija se prenosi i na festivalske radove, a u ime žirija mogu potvrditi spremnost da ćemo i ove godine podržati radove koji odražavaju svežu perspektivu novih trendova“, dodala je Milanović.

Prošle godine dve, a ove godine još jedna nova kategorija

Organizatori konferencije su takmičarskom delu prošle godine dodali dve nove kategorije – najbolja PR-strategija ili promocija i najbolji tehnološki pristup, a ove godine će prvi put dodeliti nagradu i za najbolje korišćenje marketinga uticaja.

Nagradu zlatni sempler može osvojiti i medijska strategija koja je u komunikaciju robne marke uspešno uključila influensere, poznate ličnosti ili ambasadore, a strategija će morati da uveri žiri kako u pogledu odličnosti u dizajnu, izvođenju i razvoju, tako i u pogledu kreativnosti, inovativnosti, postavljanju jasnih ciljeva i pokazatelja uspešnosti.

Prijave radova moguće su na internet stranici konferencije SEMPL, a zainteresovane pozivamo da svoje medijske strategije prijave u što više relevantnih kategorija. Rok za prijavu ističe 10. novembra 2018.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

ten − 2 =